Slik blir en sykkel til

Landevei tok en tur til sykkelmerket Ridley i Paal-Beringen nord i Belgia. Bli med på innsiden av en skikkelig sykkelfabrikk!

Sist oppdatert: 30. april 2014 kl 06.00
NOK Å GJØRE: En ansatt ved Ridleyfabrikken har akkurat klargjort en ramme for klarlakkering.
NOK Å GJØRE: En ansatt ved Ridleyfabrikken har akkurat klargjort en ramme for klarlakkering.
Lesetid: 6 minutter

 – Det første som skjer, er at rammene blir levert til oss og lastet inn på vårt lager, sier Bas Vantilt.

På enorme lagerhyller står nakne karbon-og aluminiumsrammer stablet. På enden av hver hylle er det store bilder av kjente ryttere som har brukt Ridley gjennom tidene. Men det er kun bilder av ryttere som har gjort en testjobb for selskapet. Både André Greipel og Zdenek Stybar er avbildet. 

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Landevei,

Terrengsykkel, UTE, Klatring, Fri Flyt og Jeger sine nettsider og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
139,-
per
måned
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
119,-
per
måned
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
99,-
per
måned

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Landevei.no er best på sykler, sykkelkultur og sykkelopplevelser. Landevei.no er et univers fylt av lidenskap og lidelse for serpentinsvinger, brostein, sidevind og god kaffe. Er du syklist, vil du forstå. 

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

 

Relaterte artikler

 

Landevei.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Knut Andreas Lone | Journalist: Henrik Alpers |

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen