Dette er BMCs nye gravelsykkel: RoadMachine X.

BMC RoadMachine var en av de første syklene til både asfalt og grus. 2022-utgaven har nytt navn, 1x12-drivverk og grusdekk, men er den egentlig blitt en gravelsykkel?

Sist oppdatert: 22. september 2021 kl 20.01
BMC RoadMachine x
ROADMACHINE X: En RoadMachine rigget mer for grus og eventyr enn standardversjonen.
Lesetid: 5 minutter

Da vi ble invitert av BMC til Sveits, for å prøve den nye RoadMachine X på sveitsiske asfalt- og grusveier, var vi ganske sikre på at den nye modellen skulle være en videreutvikling av RoadMachine.

BMC var nemlig tidlig ute med sykler ment for all slags underlag - en trend hele bransjen raskt kastet seg over.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Landevei,

Terrengsykkel, UTE, Klatring, Fri Flyt og Jeger sine nettsider og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
139,-
per
måned
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
119,-
per
måned
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
99,-
per
måned

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Landevei.no er best på sykler, sykkelkultur og sykkelopplevelser. Landevei.no er et univers fylt av lidenskap og lidelse for serpentinsvinger, brostein, sidevind og god kaffe. Er du syklist, vil du forstå. 

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

 

Relaterte artikler

 

Landevei.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Knut Andreas Lone | Journalist: Henrik Alpers |

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen